jemput semua..

saye menjemput anda semua ke blog saye.. dengan alah mengalu- alukan..

Jumaat, 13 November 2009

hasrull bin ghazali..




bermulanya pada tahun 1990 saya telah dilahirkan.. saya diberi nama ini.. ibu bapa saya yg bemberikannya.. saya berbangga dengan nama saya..

setahun selepas itu saya sudah mampu untuk berjalan sendiri.. saya adalah anak kedua dalam keluarga.. saya menpunyai seorang abang.. saya memdapat pendidikan awal di sekolah rendak kenering selama setahun setengah dan kemudian saya berpindah ke sebuah sekolah di ipoh perak.. selama 3 bulan.. kemudian saya bertukar pula ke gerik dan bersekolah di sekolah rendah aduka raja... kemudiam selepas 2 tahun saya mula berpindah ke pulau pinang dan saya bersekolah di sekolah rendah private di seberang jaya selama 2 tahun.. selepas saya kemudian saya menukar ke sekolah menengah di perak selepas keluarga saya perpindah kembali ke kmpung asal saya.. saya bersekolah di sekolah men. keb. kenering selama 2 tahun setengah dan saya berpindah ke sungai petani kedah selama 2 tahun setengah.. sya telah menamatkan pengajian dgn spm.. kemudian saya melanjutkan pendidikan saya di kolej ptpl shah alam dalam dploma of culinary art performent and profesional..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan